1. Studiju programmas raksturojums
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība |
Padziļināto studiju virziens |
Firmas menedžments |
Augstākā profesionālā izglītība |
2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība |
Studiju programmas kods |
42345 |
Studiju programmas īstenošanas ilgums |
4,5 gadi (9 semestri) - nepilna laika studijās |
Studiju programmas apjoms |
160 kp |
Prasības, uzsākot studiju programmas apguvi |
Vispārējā vidējā, profesionālā vidējā vai augstākā izglītība |
Iegūstamā kvalifikācija |
Uzņēmējdarbības vadītājs |
Kvalifikācijas līmenis |
5.līmeņa profesionālā kvalifikācija |
2.Dati par licenci un akreditāciju
Programma licencēta un akreditēta līdz 11.06.2019.
3.Studiju programmas īstenošanas vieta
Programma tiek īstenota Rīgā un BSA filiālēs Daugavpilī, Rēzeknē, Liepājā, Ventspilī, Jēkabpilī, Smiltenē, Jelgavā.
4.Valoda
Studijas notiek pēc multilingvālās sistēmas. Latviešu plūsmā 75% - latviešu valodā, 25% - angļu un krievu valodās.
Studiju programmas īstenošanā regulāri piedalās vieslektori, tādēļ daļa no studiju programmas iespējama arī citās svešvalodās (ar tulkojumu vai bez).
5. Iegūstamā kvalifikācija
Programma sagatavo vidējā līmeņa speciālistus uzņēmējdarbības vadībai, ievērojot Eiropas biznesa vadības un organizācijas principus. Programmas absolventi iegūst zināšanas, prasmes, kas nodrošina iespēju izveidot savu biznesu vai veiksmīgi strādāt uzņēmējdarbībā, vadīt nodaļas un uzņēmējdarbības struktūrvienības finanšu, komercijas, tūrisma, apdrošināšanas, IT jomās.
Studiju programma sadarbojas ar dažādām Eiropas Biznesa skolām (EBSI). Studentiem tiek piedāvātas iespējas braukt uz apmācībām dažādās biznesa skolās ES valstīs.
6.Studiju programmas satura specifika
Studiju programmā ir vairāki kursu bloki:
- ekonomikas kursi (mikroekonomika, makroekonomika, pasaules ekonomika, uzņēmējdarbības ekonomika u.c.);
- finanšu kursi (grāmatvedības pamati, uzņēmuma finanses, nodokļi un aplikšana ar nodokļiem, finanses un kredīts u.c.);
- vadības kursi (menedžments, mārketings, stratēģiskais menedžments, vadības teorija, starptautiskais mārketings);
- sociālo zinātņu un psiholoģijas kursi (socioloģija, sociālā psiholoģija, biznesa komunikācijas, sociālais menedžments u.c.);
- tiesību zinātņu kursi (uzņēmējdarbības tiesības, Eiropas darba tiesības, muitas regulēšana u.c.);
-
vispārējie kursi (informātika, augstākā matemātika un statistika, biznesa angļu valoda, biznesa latviešu valoda, biznesa vācu valoda u.c.)
Studējošie var apgūt padziļināti sekojošus virzienus:
-
firmas vadība (kursi: uzņēmuma dibināšana un vadība, personāla vadība, korporāciju vadība u.c.);
-
firmas finanšu vadība (kursi: bankas un naudas apgrozījums, finanšu uzskaite, finanšu analīze, finanšu menedžments u.c.);
-
mārketinga vadība (kursi: reklāmas psiholoģija, cenu stratēģijas, starptautiskais mārketings u.c.).